عید خوب است به شرطی که خندههای تو مهمان اتاقم باشد ... #امیر_وجود +عیدتون مبارک نازنینا :) + نوشته شده در xa0دوشنبه پنجم تیر ۱۳۹۶ساعتxa011:32xa0 توسطxa0من خودم هستمxa0...