خستگی زیادی رو تو خودم احساس میکنم ... دیروز از یجایی تماس گرفتن گفتن شما برنده ی یک دستگاه گوشی همراه سامسونگ مدل چی شدین ! کمی توضیح دادو کلیه اطلاعات منو میدونست و از خط ثابت تماس گرفته بود . اما ذهن من رفت سمت تاریک ترین جاها و با حالت خیلی استیصال بهشون گفتم از لحاظ فکری تو موقعیتی نیستم که به این موضوع فکر کنم و راجبش تصمیم گیری کنم من گوشی نمیخوام ممنون میشم قطع کنید :) راسش واقعا نمیتونستم به یه موضوع و دردسر جدید فکر کنم ! ذهنم رفته بود سمت اینکه نکنه گوشی دزدی باشه میخوان بدنش به من ! از خیر همه چی میگذرم فقط دردسر جدید برام پیش نیاد :))) خدا جون بین این همه بدو بدو و شلوغی های این روزام بازم همین که مصیبت دیگه ای ندارم شکر :):
از دست خودم!...ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34