از دست خودم!

متن مرتبط با «گرفتگی» در سایت از دست خودم! نوشته شده است

کمی دل گرفتگی!

  • نیلوبلاگ

    بعضی وقتا ادم دلش میگیره !و واقعا گیج و سر در گم میمونه دقیقا از کجاست! دلش میگیره و بدجوریم میگیره ... +آخرین سحر ماه مبارک رمضان +امتحانات داخان[خجالت] +عشق یعنی صد سال دیگم بهش حسی که داری تویه دلت جوونه!عشق یعنی همه بفهمن برایه اون چه کردی ولی خودش ندونه ... + نوشته شده در xa0یکشنبه چهارم تیر ۱۳۹۶ساعتxa03:30xa0 توسطxa0من خودم هستمxa0...

    ادامه مطلب