+میگویم این شماره که در گوشی من است بد مرا آزار میدهد و اذیتم میکند!میپرسد چرا؟من که تا بحال ندیده ام که شماره اش روی گوشیت بیفتد!او یکبار هم مزاحمت نشده!گفتم دقیقا!بنظرت این آزار دهنده نیس؟؟:(
+تاحالا دروغ گفتین؟آخرین دروغی که گفتین به کی بوده؟حالا چه واقعی چه مصلحتی؟
+نرگس جانم امیدوارم حال پدرت خوب شده باشه و زندگی بر وفق مرادت باشه خانوم گل:)
از دست خودم!...ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: هین رها کن عشقهای صورتی,هین یاب,هین سخنی تازه بگو,هین کژ و راست میروی,هینزا موبایل,هیناتا و ناروتو,هینتس والتر,هیناتا هیوگا,هینز بادی,هین رها کن, نویسنده: بازدید: 198