گاهی آدم دلش میخواد با یکی درد و دل کنه از ناراحتی هاش و از ترساش بگه،حرفایی بزنه که شاید دیگه تا یکی دوماه بعدش هم خالیه خالی میشه از بغض و ترس و دلهره،یکی که کم و بیش از جریانات زندگیمون باخبره،داریم ازین آدما تو زندگیمون ولی خیلی هاشون فقط دلشون میخواد تو شادی هامون شریک باشن میخوان فقط باهامون بخندند،حقم دارن شاید این دنیا اونقدر کوتاهه اونقدر بی رحمه اونقدر ..
. بیخیال...
تو این دنیا هرکسی فقط به فکر خودشه ...
از دست خودم!...
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58