بیاید ...

خرید بک لینک
بیاید - ادای آدم خوبا رو درنیارید،بیاید - سعی نکنید تظاهر کنید به اینکه به فکر همه هستید الا خودتون!بیاید خودتونو آدم مظلوم جلوه ندید،بیاید اینقدر نصیحت نکنید بیاید اینقدر زور نزنید حرفایی بزنین که خودمون بهتر از خودتون میدونیم:) بیاید خودتون باشید:) اخه ما ازینی که نشون میدید خوشمون نمیاد ...

حرف دلی

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 219 تاريخ: چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 15:24

صفحه بندی