ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34
سلام ، فرم پرسشنامه ام را پر میکنید ؟ :) از دست خودم!...
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42
انقدر فکرم درگیره انقدر از همه چی عقبم :)))
الان فقط تنها چیزی که یکم آرومم میکنه اینکه یه موضوع خیلی خاص و جدید برای پروپوزالم انتخاب کنم ..
+شما پیشنهادی ندارید؟ :((
برای ارشد روانشناسی...
از دست خودم!...ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
نويسنده :من خودم هستم
تاريخ: یکشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۱ ساعت: 11:28
اگه خدا برات رنج خواسته...خودشم تورو آماده میکنه تاب بیاری ...چون خدا واجد شرایطا رو انتخاب نمیکنه.اون همیشه برگزیده ها رو انتخاب میکنه ...به خدا اعتماد کن.
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106