از دست خودم!

خرید بک لینک
خستگی زیادی رو تو خودم احساس میکنم ... دیروز از یجایی تماس گرفتن گفتن شما برنده ی یک دستگاه گوشی همراه سامسونگ مدل چی شدین ! کمی توضیح دادو کلیه اطلاعات منو میدونست و از خط ثابت تماس گرفته بود . اما ذهن من رفت سمت تاریک ترین جاها و با حالت خیلی استیصال بهشون گفتم از لحاظ فکری تو موقعیتی نیستم که به این موضوع فکر کنم و راجبش تصمیم گیری کنم من گوشی نمیخوام ممنون میشم قطع کنید :) راسش واقعا نمیتونستم به یه موضوع و دردسر جدید فکر کنم ! ذهنم رفته بود سمت اینکه نکنه گوشی دزدی باشه میخوان بدنش به من ! از خیر همه چی میگذرم فقط دردسر جدید برام پیش نیاد :))) خدا جون بین این همه بدو بدو و شلوغی های این روزام بازم همین که مصیبت دیگه ای ندارم شکر :): از دست خودم!...ادامه مطلب

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: پنجشنبه 19 بهمن 1402 ساعت: 13:25

سلام ، فرم پرسشنامه ام را پر میکنید ؟ :) از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: جمعه 8 دی 1402 ساعت: 14:42

انقدر فکرم درگیره انقدر از همه چی عقبم :)))

الان فقط تنها چیزی که یکم آرومم میکنه اینکه یه موضوع خیلی خاص و جدید برای پروپوزالم انتخاب کنم ..

+شما پیشنهادی ندارید؟ :((

برای ارشد روانشناسی...

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 1 ارديبهشت 1402 ساعت: 18:51

نويسنده :من خودم هستم

تاريخ: یکشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۱ ساعت: 11:28

اگه خدا برات رنج خواسته...خودشم تورو آماده میکنه تاب بیاری ...چون خدا واجد شرایطا رو انتخاب نمیکنه.اون همیشه برگزیده ها رو انتخاب میکنه ...به خدا اعتماد کن.

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 13:58

به نام خدای رنگین کمان بچهها نخندین.. درود به ملت شریف ایران، من هم فرزند کسی هستم. سکوت شما یعنی حمایت از ظلم و ظالم. مگه ما چی هستیم که برای ما تانک میارن؟ ما اگه پول داشتیم اسلحه بخریم خب میرفتیم نون میخریدیم. خیلی از انسانهای وطندوست توی این مملکت هستن که به خاطر ایران، به خاطر این مردم حاضرن جونشون رو بدن و من یکی از اون آدمهام. ما تو این شهر غریبیم. اینا برای طناب دارشون دنبال گردن میگردن. مردم یک کشور چه انتظاری میتونن از کشور خودشون داشته باشن؟ رفاه رفاه رفاه. من فقط دارم خرید میکنم ببین. چهار تومن حقوق میگیرم، پنج و پونصد اجاره میدم، چی بخوریم؟ سکوت ما خیانت است. ندا نترس، ندا بمون. بچه ها تیر خوردم؟ نمیرم فقط. آقا این خطو میشناسی؟ تیر خورده. نفس نمیکشه. بچهام مریضه نبریدش. مامان توروخدا، بهخاطر من. دایه کجایی دایه؟ بچهها کمک ناموساً کمک. از دست خودم!...ادامه مطلب

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 13:58

صفحه بندی