غروبای قرنطینه

خرید بک لینک

شده دلتون بخواد هیچی نگید ولی یکی که خیلی دلتون میخواد براتون یه دل سیر حرف بزنه و فقط شما گوش کنید؟! این روزا تقریبا از بی حوصلگی شبا زود خوابم میبره،صبح ها که انرژی بیشتره کمی با رفیق کوچولویی که تو خونه هست همبازی میشم و گاهی باهم قدم میزنیم و کتاب میخونم براش و از قشنگی های زندگی براش حرف میزنم،بعد ظهر ها یا درگیر آشپزی میشم برای درست کردن یه عصرونه دلچسب یا گردش مدام در اینستا! اما غروب امان از غروبا!نمیخوام بگم دلگیره ها اتفاقا خیلی خوبه!آقا اصلا چرا اینقدر هوا لندنیه غروبا :)))خدایا چرا این کارا با هامون میکنی!ولی یه مشکلی هم این وسط هست که انگار نیست!یه نمیدونم چی کمه :/ واقعا خیلی کمه خیلی احساس میشه که نیست و نمیدونم چرا نیست ...:)

در بهار یکی از غروب های قرنطینه

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:20

صفحه بندی