
هیچ وقت از شخصی ترین مسائل زندگیتون در مواقعی که عصبانی هستید و درون موقعیت حس میکنید حتما باید به کسی بگید و نیاز به خالی شدن دارید حرف نزنید!بنا به دلایل زیادی!که اون شخص خدایی نکرده حس سوپر من به خودش نگیره و اعتماد به نفسش نره بالا :)) که بعدا حتما پشیمان میشید :(( که اصلا نباید به کسی بگید و دلیلی نداره!حرف های شما برای هیچ کس قابل درک نیست فقط این امتیاز رو به بقیه میده که راحت تر در مسائل ش...
ادامه مطلب