از دست خودم!

متن مرتبط با «خستگی» در سایت از دست خودم! نوشته شده است

خستگی...

  • نیلوبلاگ

    خستگی زیادی رو تو خودم احساس میکنم ... دیروز از یجایی تماس گرفتن گفتن شما برنده ی یک دستگاه گوشی همراه سامسونگ مدل چی شدین ! کمی توضیح دادو کلیه اطلاعات منو میدونست و از خط ثابت تماس گرفته بود . اما ذهن من رفت سمت تاریک ترین جاها و با حالت خیلی استیصال بهشون گفتم از لحاظ فکری تو موقعیتی نیستم که به این موضوع فکر کنم و راجبش تصمیم گیری کنم من گوشی نمیخوام ممنون میشم قطع کنید :) راسش واقعا نمیتونستم به یه موضوع و دردسر جدید فکر کنم ! ذهنم رفته بود سمت اینکه نکنه گوشی دزدی باشه میخوان بدنش به من ! ...

    ادامه مطلب