
خواستم ی عرض ادبی کنم خدمت حضرت علی و حضرت فاطمه :)،اینکه واقعا گرامی بداریم همچین روزی رو اینکه یادمون باشه علی وار و فاطمه وار زندگی کنیم که اگه بتونیم ذره ای شبیه به اونا عمل کنیم تو زندگی این یعنی رسیدن به سعادت و xa0رسیدن به خوشبختی تمام و کمال ... برای اونایی که دوسشون داریم آرزوی خوشبختی کنیم،همیشه بهترین هارو بخوایم برای اونایی که میشناسیمشون و برامون زحمت کشیدن،بهمون درس زندگی دادن و ... +گ...
ادامه مطلب