
با من از شعر نگو،از خودت حرف بزن،دلتنگِ حرف های معمولی ام،اینکه حالت خوب است؟ اینکه سرما نخورده ای؟ اینکه زود برگرد! مواظب خودت باش! دلتنگ همین حرف های معمولی ام ... +میگویم این شماره که در گوشی من است بد مرا آزار میدهد و اذیتم میکند!میپرسد چرا؟من که تا بحال ندیده ام که شماره اش روی گوشیت بیفتد!او یکبار هم مزاحمت نشده!گفتم دقیقا!بنظرت این آزار دهنده نیس؟؟:( +تاحالا دروغ گفتین؟آخرین دروغی که گفتین به کی بوده؟حالا چه واقعی چه مصلحتی؟ +نرگس جانم امیدوارم حال پدرت خوب شده باشه و زندگی بر وفق مرادت ب...
ادامه مطلب