+بیا برگردیم...به نقطه صفر،انگار برگشتیم به همون روزا نه خسته ایم...نه...
+دوباره بارون ...توی خیابون...من هنوزم خاطرات تورو دارم ...نکنه خوابی؟ یا نه که بیتابی؟...اینکه کابوسه...تو نمیدونی زیر این بارون حتی اگه نباشی یاد تو میمونم
+مرا طاقت من نیس مرا طاقت من نیس...:((
+هوای دونفره نه چتر میخواهد نه باران!یک جمکران میخواهد...
+اگه میشه یگوشه از دعای خیرتون باشم؟:))
+37نفر از لینکام حذف شدن
معذرت میخوام :(
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178