برمیگردم!

خرید بک لینک
سلام دوستان گلم من فعلا تا اطلاع ثانوی پست نمیذارم:))) حالا این خزعبلات رو هم اگه ننویسم هیچ اتفاقی نمیفته :)))

+بیا برگردیم...به نقطه صفر،انگار برگشتیم به همون روزا نه خسته ایم...نه...

+دوباره بارون ...توی خیابون...من هنوزم خاطرات تورو دارم ...نکنه خوابی؟ یا نه که بیتابی؟...اینکه کابوسه...تو نمیدونی زیر این بارون حتی اگه نباشی یاد تو میمونم

+مرا طاقت من نیس مرا طاقت من نیس...:((

+هوای دونفره نه چتر میخواهد نه باران!یک جمکران میخواهد...

+اگه میشه یگوشه از دعای خیرتون باشم؟:))

+37نفر از لینکام حذف شدن معذرت میخوام :(

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 9:54

صفحه بندی