شما چطور؟:)

خرید بک لینک
راستی شما خودتون هستین؟یعنی شمایی که صاحب این وبلاگای جورواجورین شخصیت اصلی خودتون هستین که شرح میدین؟یا اونجوری هستین که حس میکنین خواننده خوشش میاد؟!یا اونجوری که فکر میکنین باشید،خوبه؟!یادمه اونروزی که خواستم وبلاگ نویسی کنم خواستم خوده خودم باشم!برای خودم!مجهول برای دیگران ولی معلوم برای خودم!میخواستم ثبت کنم لحظاتم رو!دور از حاشیه ها!جدا از شلوغی ها... شبکه های اجتماعی زیاد شدن و بلاگفا تنها و تنها تر شد :)حتی خیلی ازون آدمایی که عاشق نوشتن و وبلاگ نویسی بودن رفتن :) ولی قبول دارین هر جا باشیم اینجا فضای مجازیه دوست من؟ب نظر من هنوزم هستن آدمایی که تو وبلاگ هاشون خودشون نیستن!و بیشتر در صفحه های اینستا و تلگرام، خودشون هستن،،مثلا:))در پست یک فرد پر طرفدار در اینستا گاها میشه به شخصیت اصلی خیلی ها پی برد :))یا فردی که در یک گروه تلگرام به صفحه شخصی دیگری بدون اجازه وارد میشه و ... :))یعنی اینا خیلی ادمای فرصت طلبین :]خیلی از وبلاگ نویسا ساده مینویسند و از اعماق وجود ،در تلگرام بیشتر از سخنان دیگران و راجب به دیگران :)در اینستا هم به اضافه اینا همشون لاکشری هم میشن:] من تلگرام و اینستا دارم ولی هیجا فعالیت خاصی ندارم :)البته فقط یک کانال تلگرام داشتم که مدت هاست که مطلبی درش share نمیکنم :] و در اینستا کاملا بی فعالیت میباشم :)و علاقه ای هم ندارم،و تنها جایی که برام مهمه همینجاس :)اینجا چون که حس میکنم ادمایی که میان اتفاقی منو دنبال میکنن،چون چیزی از من نمیدونن،چون برا خودم جالبه که یکی که هیچ شناختی از من نداره از روی نوشته هام منو دنبال میکنه حتی ممکنه من ندونم و بی صدا بره و بیاد... :))

+چون خودم تلگرام و اینستا بودم این دو تا برنامه رو مثال زدم :)

+تشکر ویژه بابت کامنت فاطمه خانوم و وقتی که گذاشتن :)

+ http://noxe.blogfa.com/

+شماهم بگید کجاها هستین و کجا بیشتر فعالیت دارید و دلیلتون چیه که اون اپلیکیشن رو انتخاب کردید :)

♥ پنجشنبه دوازدهم اسفند ۱۳۹۵ ساعت 1:10 توسط من خودم هستم:

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 23:00

صفحه بندی