چقدر آدم دلش درد میاد ...چه ادمایی هستیم که اینهمه دعا کردیم و نگرفت ...
خدا به پدر مادرش صبر بده ...
کاش همش کابوس بود ...ازین به بعد همیشه ترس دارم !ترس اینکه این دنیا به یک طفل هشت ماهه هم رحم نمیکند ... ترس اینکه خطر همیشه در کمین عزیز ترین هام ممکن خواهد بود ...
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: بنیتا, نویسنده: بازدید: 159