کنکور :)

خرید بک لینک
امیدوارم کنکوری ها آزمون خوبی رو داده باشن و جا داره از همین تریبون بهشون خسته نباشید بگم ... :)

خواستم بگم کنکور همه چیز نیست و تمام آینده ی فرد رو نمیسازه ولی قطعا تلاش برای موفقیت و رسیدن به رشته ی دلخواه کمترین کاری هست که میشه برای آینده انجام داد و یجورایی آسون ترین راه ... وقتی بزرگتر شدین و پنج یا ده سال دیگه یا شایدم وقتی که سختی های این راه زندگی رو لمس کردین درک کنید...

+خواهشا توروخدا:) ببینید به چی علاقه دارید!به رشته و شغل دهن پر کن به چشم هدف و علاقتون و استعدادتون نگاه نکنید :)

+خواهشا توروخدا:)برای اون رشته ای که دوست دارید احترام بگذارید!و براش بجنگید!که چند سال بعد حسرت نخورین :)

+بالاخره کنکور سال96 هم برگزار شد :)

+ نوشته شده در جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 17:55 توسط من خودم هستم
از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: کنکور, نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:44

صفحه بندی