خواستم بگم کنکور همه چیز نیست و تمام آینده ی فرد رو نمیسازه ولی قطعا تلاش برای موفقیت و رسیدن به رشته ی دلخواه کمترین کاری هست که میشه برای آینده انجام داد و یجورایی آسون ترین راه ... وقتی بزرگتر شدین و پنج یا ده سال دیگه یا شایدم وقتی که سختی های این راه زندگی رو لمس کردین درک کنید...
+خواهشا توروخدا:) ببینید به چی علاقه دارید!به رشته و شغل دهن پر کن به چشم هدف و علاقتون و استعدادتون نگاه نکنید :)
+خواهشا توروخدا:)برای اون رشته ای که دوست دارید احترام بگذارید!و براش بجنگید!که چند سال بعد حسرت نخورین :)
+بالاخره کنکور سال96 هم برگزار شد :)
ما را در سایت از دست خودم! دنبال میکنید
برچسب: کنکور, نویسنده: بازدید: 185