ببخشید سکه دارید؟

خرید بک لینک

نويسنده :من خودم هستم

تاريخ: چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۶ ساعت: 21:57

ببخشيد، سكه داريد؟ می خواهم به گذشته ها زنگ بزنم به آن روزها به محل كار پدرم به جوانی مادرم به کوچه هاى كودكى به هم بازيهاى بچگى به دل های بزرگ می خواهم زنگ بزنم به دوچرخه خسته ام به مسیر مدرسه ام که خنده های مرا فراموش کرده به نیمکت های پر از یادگاری به زنگ هاى تفريح مدرسه به زمستانی که با زمین قهر نبود به كرسى و بخارى نفتى که همه ی ما را با عشق دور هم جمع می کرد می دانم آن خاطره ها کوچ کرده اند می دانم تو هم دنبال سكه ميگردى افسوس هیچ سکه ای در هیچ گوشی تلفنی دیگر ما رابه آن روزها وصل نخواهد کرد.

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 2:58

صفحه بندی