من نه عــاشــق هستم ...ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمنمن خودم هستم ویک حس غریبکه به صد عشق وهوس می ارزدمن خودم هستم ویک دنیا ذکرکه درونم لبریزشده ازشعر حقیقت جوییمن خودم هستم وهم زیبایممن خودم هستم وهم پابرجایممن دلم می خواهدساعتی غرق درونم باشمعاری از عاطفه هاتهی از موج سرابدورتر از رفقاخالی از هر چه فِراق من نه عــاشــق هستم ...نه حزین غم تنهایی ها من نه عاشــق هـستم ...ونه محتاج نوازش یا مهرمن دلم تنگه خودم گشته وبسمنشینید کنارمپی دلجویی وخوش گفتاریکه دلم از سخنان غم وشادی پرشد من نه عاشــق هـستم ...ونه محتاج عشقمن خودم هستم ومِیبادلم هستم وهم سازِی نیمستی ام را نپرانید به یک جمله ....."هی! " از دست خودم!...