از دست خودم!

متن مرتبط با «کنکور» در سایت از دست خودم! نوشته شده است

کنکور :)

  • نیلوبلاگ

    امیدوارم کنکوری ها آزمون خوبی رو داده باشن و جا داره از همین تریبون بهشون خسته نباشید بگم ... :) خواستم بگم کنکور همه چیز نیست و تمام آینده ی فرد رو نمیسازه ولی قطعا تلاش برای موفقیت و رسیدن به رشته ی دلخواه کمترین کاری هست که میشه برای آینده انجام داد و یجورایی آسون ترین راه ... وقتی بزرگتر شدین و پنج یا ده سال دیگه یا شایدم وقتی که سختی های این راه زندگی رو لمس کردین درک کنید... +خواهشا توروخدا:...

    ادامه مطلب