علی و فاطمه :)

خرید بک لینک
خواستم ی عرض ادبی کنم خدمت حضرت علی و حضرت فاطمه :)،اینکه واقعا گرامی بداریم همچین روزی رو اینکه یادمون باشه علی وار و فاطمه وار زندگی کنیم که اگه بتونیم ذره ای شبیه به اونا عمل کنیم تو زندگی این یعنی رسیدن به سعادت و رسیدن به خوشبختی تمام و کمال ...

برای اونایی که دوسشون داریم آرزوی خوشبختی کنیم،همیشه بهترین هارو بخوایم برای اونایی که میشناسیمشون و برامون زحمت کشیدن،بهمون درس زندگی دادن و ...

+گذشت قشنگ ترین و بالاترین درسیه که عشق میتونه به یک آدم بده

+عشق همیشه در مراجعه هست ... :)

+ نوشته شده در چهارشنبه یکم شهریور ۱۳۹۶ساعت 11:25 توسط من خودم هستم |
از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: فاطمه, نویسنده: بازدید: 227 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:44

صفحه بندی