سخن بزرگان :)

خرید بک لینک
هیچ وقت از شخصی ترین مسائل زندگیتون در مواقعی که عصبانی هستید و درون موقعیت حس میکنید حتما باید به کسی بگید و نیاز به خالی شدن دارید حرف نزنید!بنا به دلایل زیادی!که اون شخص خدایی نکرده حس سوپر من به خودش نگیره و اعتماد به نفسش نره بالا :)) که بعدا حتما پشیمان میشید :(( که اصلا نباید به کسی بگید و دلیلی نداره!حرف های شما برای هیچ کس قابل درک نیست فقط این امتیاز رو به بقیه میده که راحت تر در مسائل شما نفوذ داشته باشن ...

+هیچ وقت دنبال آدم های جدید برای حرف زدن در زندگی نباشید!هیچ وقت صرفابخاطر خالی شدن با کسی حرف نزنید!هیچ وقت افرادی که هیچ شناختی ازشون ندارید هم کلام نشید!(بخاطر خوده اون شخص هم میگم که بالاخره حس کاذب بهش دس میده:) )

#سخن بزرگان :))

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 18:5 توسط من خودم هستم
از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: بزرگان, نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 22:44

صفحه بندی