دل نازکی ...

خرید بک لینک
دل بررسی از مرجع نازکی طبق کپی رایت مریضیه دکتر؟! باس نمونه برداری کنین ، آزمایشی چیزی؟! میشه جراحی کنین ابرای دلمونو دربیارین ؟! میدونم خطر داره هااا اما خطرش کمتر از حرفاییه که قورت میدیم. من خیلی خسته شدم دیگه .. خسته شدم از این همه شب ، از این همه روز ، از این همه هی درست میشه نترس به خودم گفتن که بدونم دروغه و هیچی و هیچ وقت درست نمیشه...

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 295 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:50

صفحه بندی