من بی دفاعم

خرید بک لینک
تقصیر من بود تقصیر دیگران هم بود
اما خدایا تو شاهدی من هیچ چیزی رو برای خودم برنداشتم
من هیچ چیزی رو توی جیب خودم نذاشتم
من از سهم کسی نزدم
من فقط اشتباهی بودم
خدایا تو شاهدی که من هیچ چیزی رو خراب نکردم
خدایا تو شاهدی من کسی رو اذیت نکردم
من فقط اشتباهی بودم
چه دفاعی از خودم بکنم؟
من بی دفاعم ...

دیالوگ فیلم/مهران مدیری

از دست خودم!...

ما را در سایت از دست خودم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 243 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:02

صفحه بندی